понеділок, 7 листопада 2016 р.

 07:54      No comments

Завдання до практичної роботи «Пошук інформації в Інтернеті»


Практична робота «Пошук інформації в Інтернеті»
1.     Завантаж Internet Explorer. Проведи пошук інформації за ключовими словами «інформатика підручник школа». Запишіть кількість знайдених сайтів та адреси перших двох сайтів у списку результатів пошуку.
2.     На сервері Rambler проведи повторний пошук за попередніми ключовими словами. Запишіть кількість знайдених сайтів та адреси перших двох.
3.     Проведи такий самий пошук на сервері  meta Запиши кількість знайдених сайтів та адреси перших двох.
4.     На сервері Yahoo проведи пошук розкладу внутрішніх авіарейсів України із аеропорту «Бориспіль». Збережи його у власну папку. Вкажи адресу знайденого сайту.
5.     На сервері Bigmir проведи пошук біографії В. М. Глушкова. Збережи знайдену сторінку у власній папці. Запиши адресу знайденого сайту. Знайди та збережи фотографію вченого.
6.     Знайди з допомогою Google визначення поняття «сервер»Збережи у власній папці 2-3 сторінки, що містять необхідне визначення, та запиши їхні адреси. Закрий браузер.
Рефлексія
1.       Сьогодні я довідався...
2.       Було цікаво...
3.       Було важко...
4.       Я виконував завдання...
5.       Я зрозумів, що...
6.       Тепер я можу...
7.       Я відчув, що...
8.       Я придбав...
9.       Я навчився...
10. У мене вийшло ...
VІI. Домашнє завдання.
Текстову інформацію:
•  Прогноз погоди;
•  Курс гривні відносно світових валют;
•  Історія України;
•  Розклад руху автобусів (м. Кривий Ріг).
Графічну інформацію:
•  Герб України;
•  Карта Кіровоградської області;
•  Ноутбук;
•  Вітальна листівка.
Музику:
•  Гімн України;
•  Улюблена музична композиція.

0 коментарі:

Дописати коментар

Мітки

Popular Posts

Recent Posts

Допомога інформатику

Categories

Text Widget